dimarts, 5 de febrer del 2013

Fent la maleta!




Una de les coses que mes m'agrada fer, es la maleta!
Intento, sempre que la situació actual , tan familiar com econòmica m'ho permet, fer una escapadeta sola per oxigenar-me i empapar-me de creativitat, disseny i essència nova en algun racó de món.. 
El meu lloc ideal per fer això es Nova York, es una ciutat encisadora i que t'atrapa vagis on vagis, algun dia us faré una entrada sobre aquesta ciutat i us recomanaré uns llocs de cita obligada per si mai hi aneu. Però aquest any no toca NY, aquest any  m'en vaig cap a Estocolm! Siii, marxo demà! amb el grip, però marxo!! Aprofito que es la setmana del disseny allà, i vaig a "coolhuntejar" una miqueta amb la Marta, són fantàstics els viatges amb ella.., les estones es fan còmodes, les xerrades relaxades i les rialles inacabables..;)

Si, ja ho sé, fa un fred que pela..!, està tot nevat i les màximes són de -10º.. i tot i així tinc unes ganes boges d'anar-hi!, sempre aprenc coses noves, coneixo gent nova i tinc temps de llegir, passejar, reflexionar,badar,comprar, provar menjars nous.. encara que els vegetarians allà em sembla que ho tenim complicat, perquè molta verdura no sé si mengen ara a l'hivern, amb el fred que fa tot deu ser molt greixós i calòric,i a base de carn i peix crec.. en fi, ja us ho explicaré!;)  
Vinga us deixo, vaig a omplir la maleta de bufandes.. i quant torni, post sobre disseny nòrdic aquí, i Newsclipping d'hivern a la web.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada