diumenge, 17 de març del 2013

Globus

Fa uns dies vaig estar mirant la pel·lícula UP amb el meu fill i em va encantar! és tan màgica i tan sensible..que m'ha inspirat per escriure aquest post! 

Recordo que quant va néixer el meu fill, uns amics, l'Abel i la Mª Àngels em van fer arribar a la clínica un cistell preciós de margarites, que per cert m'encanten, amb un globus del mateix color de les flors lligat al cistell, em va emocionar moltíssim, em va semblar molt romàntic, pel detall i pel moment ! i feia de l'habitació un espai diferent! he estat buscant la foto i no la trobo, però us puc assegurar que era preciós.!
Dit això no us cregueu que els globus només són cosa de nens! Que també.., és un element fantàstic que ens ajuda a donar volumetria  i dinamisme als espais.

Així que ara que s'acosta el bon temps, i comencen les reunions i festes amb amics al jardí o a la terrassa, les festes d'aniversari,i celebracions varies..us deixo unes quantes idees molt "slow" perquè la vetllada sigui tot un èxit i amb l'ajuda de poc atrezzo. Espero que us ajudin. Enjoy!


embolcallar els globus amb retalls de roba

escenografia

pintar els noms, frases,menús..

foto!

molt estiuenc!

Aquest  m'ha agradat molt com a idea per un "photocall" ;)

Amb llums de Ikea i paciència.. 



Mua!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada