dimecres, 18 de setembre del 2013

Avui estic guerrera!

Avui és d'aquells dies, que no sé si es perquè m'he llevat a les 6 del mati per fer una vídeo-conferència, si és perquè m'espera un dia de mama intens, amb els dos nens que semblen mocadors en moviment de la quantitat de mocs que treuen.. o perquè hauré de treballar de nit per poder acabar tot el que tinc acumulat..i a més a més la meva parella està a milers de km, però avui, EM SENTO GUERRERA! és d'aquells dies que creus que pots amb tot, que vas a una velocitat que no entra dins els paràmetres de la meva filosofia de "slowlife".. no faig res de manera "slow" avui, per cert, mentre escric això m'acabo de recordar que fa mes de mitja hora que tinc un te infusionant .. 

foto pinterest
Avisats quedeu!;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada