dilluns, 11 de novembre del 2013

Mans a la natura

L'altre dia vaig anar a una de les fires ecològiques que hi ha per l' Empordà gairebé cada setmana, i en una de les parades de llibres que hi havia vaig trobar aquest llibre, entre d'altres que em vaig quedar, que us vull recomanar a tots els que sigueu pares.

És un llibre per fer manualitats amb elements que ens regala la natura o amb material que podem reciclar a casa. Una bona manera d'ensenyar als nostres fills a reciclar i a potenciar la creativitat mitjançant el joc i compartir moments màgics amb la família. #slowdesign

Nosaltres hem fet aquest cavall tan fantàstic que trobareu al llibre, reciclant un mitjó i retalls de robes de bebè que ja no utilitzem. Hem buscat un cordill, uns botons que ens facin d'ulls i hem fet una crin amb llana gruixuda.

Estan tant contents amb el seu cavall, que el meu fill gran m'ha dit que als seus amics també els hi agradaria tenir-ne un.. Doncs mames, aquí teniu el llibre! ;))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada