dilluns, 9 de desembre del 2013

emboliquem?


Arriba el Nadal, els regals i la il·lusió dels més petits! Jo porto dies fent mitja, ganxet, cosint complements.. per regalar als del meu voltant, aquest any va tot de "handmade" i "slowdesign". Però una de les coses que més m'agrada d'aquests dies és la creativitat del packaging, les mil idees que hi ha al mercat perquè el teu regal sigui una mica més especial.
Aqui us deixo algunes idees perquè pugueu fer-ho vosaltres mateixos.

aquest és una mica entretingut, però si teniu temps podeu fer aquests arbrets tan xulos!

 El paper de diari es un recurs molt "slow" que queda fantàstic, aquí l'han cosit amb fil vermell.
 paper d'embalar amb un toc orgànic, també podrieu posar etiquetes de pissarra per escriure amb guix, molt original, ho podeu trobar a la web de mr.wonderful


paper d'embalar i algunes branques d'olivera,pi o l'arbre que tingueu més aprop

 podeu fer paquets amb retalls de roba que us sobrin a casa, o amb feltre, queden preciosos!

 senzill i romàntic!

 Caixes, papers, trapillo...de tot, però blanc com a base, sempre és un èxit! combinat amb botons, aromàtiques,o diferents dissenys en cartró..deixa anar la teva imaginació;)


 més paper de diari i flors, qualsevol diria que m'encanta!!;)

 jo ja tinc part del meu atrezzo per preparar paquetets.. washi-tape,cordill,tampons de lletres,paper de seda..

Ja en tinc algún de prepara't! vull veure els vostres..;) #slowdesign

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada