diumenge, 10 de març del 2013

a estones..

A estones,.. després de fer de mama tot el dia,compartir moments amb la meva parella, treballar a hores tempestives, dissenyar sempre que em deixen, intentar gestionar una empresa, escriure un bloc, sortir a córrer, anar a ioga.. a vegades, només a vegades, tinc temps de fer manualitats !;) 
M'encanta fer mitja, i estic aprenent a cosir, he descobert que m'agrada força i em relaxa.. 
Aquí us deixo el resultat, avui un "post" una mica d'estar per casa..;)


Reciclant uns jerseis he dissenyat aquests coixins 



collarets de tot tipus.. a la meva filla li agraden tant com a mi!;)


Amb retalls de robes varies que tinc per casa,últimament estic fent agulles de pit 


Ara m'estic divertint amb el disseny de les meves noves ulleres de fusta de roure ;))



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada