dijous, 28 de novembre del 2013

calendari de l'advent






M'encanten els preparatius amb els meus fills per fer màgic el Nadal! Quant no tenia fills, cada any per les festes de Nadal acostumàvem a marxar de viatge ben lluny, fugint de tot el que comporta el Nadal, i ara mira'm! fent calendaris de l'advent, arbres de Nadal, dinars cap aquí i cap allà, caga-tió a casa de les dues àvies..
En fi..un no parar! com trobo a faltar un Nadal a 40º !!;))
Però com que ara estic en etapa manualitats familiars.. us volem ensenyar el calendari de l'advent que em fet aquest any. El de l'any passat podeu veure'l al meu Instagram. Vam aprofitar el bressol de la meva filla, que ja no utilitzàvem i el vam fer servir d'estructura per penjar els 24 cons de paper, on un follet imaginari cada dia toca la campaneta que hem penjat al arbre i ens deixa una sorpreseta! "una historieta que ens hem inventat perquè aquests dies no es facin tan llargs i fugint de qualsevol connotació religiosa". La historieta sens comença a complicar perquè ara tenim preguntes del tipus: Com es que no el veiem mai aquest follet? que vola? de quin color és? On s'amaga quant ja ha tocat la campaneta?.. Improvisem sobre la marxa!jajaja.
L'any passat ens vam trobar al arbre un dibuix que va fer el meu fill, de 4 anys a llavors, de la seva imatge del follet! ens va encantar i emocionar molt...espero que els hi quedi un record ben màgic , quant siguin grans,d'aquests moments.

Aquest any però, hem dissenyat un calendari amb paper d'embalar, uns números que vam comprar ja fets (no estem gaire creatius aquest any;) i washitape de diferents textures i estampats. 
Aquí us deixo unes fotos del procés, a veure si us animeu i ens ensenyeu els vostres calendaris i ens expliqueu la vostra historieta. Petons!!!


números amb pinces de color verd i cordill 

wahitape de diferents models amb un aire una mica "vintage"

cons de paper d'embalar

penjats a sobre la pissarra perquè el follet ens pugui escriure alguna "noteta" ;)

 #slowlife


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada