dimarts, 16 d’abril del 2013

llibres


Com a consumidora de llibres que sóc, vull aprofitar que s'acosta la diada de Sant Jordi per recomanar-vos alguns dels llibres que he llegit últimament i que no m'han deixat indiferent per una cosa o altra, tenint en compte que això de la lectura és molt personal.
Jo em deixo guiar bastant per les recomanacions de depèn de qui vinguin, així que aquí us ho deixo, per si voleu fer-ne cas..

Per començar i seguint la meva filosofia de "slowlife" us recomanaria als que voleu viure d'una manera més "slow" gaudint de les petites coses i empapant-vos d'aquest concepte contemporani de la lentitud, que llegiu 
"Elogio de la lentitud" de Carl Honoré i pels que sou pares i voleu transmetre aquesta filosofia als vostres fills "La pedagogia del caracol" de Gianfranco Zavalloni


He fet la foto pensant amb els que us recomanaria

Dos llibres que penso que haurien d'estar a totes les cases són "L'última lliçó" de  Randy Pausch aquest el recomano sempre que puc perquè em va marcar molt, és una lliçó de vida i d'actitud. 
I l'altre és"Sobre el camí de la vida" de Moisés Broggi, sobren els comentaris venint de qui ve. Imprescindible.

Tema contes, els meus fills són com els seus pares, els hi apassionen! així que, com que no sé ni per on començar, he pensat en recomanar-vos els últims que hem comprat:
"L' aventura dels colors" Miwa Nakaya t'ensenya que tots els colors tenen una utilitat, fins i tot el negre que ningú el vol és el mes especial de tots ;)
"Sóc un panda" ,"La llebre i el pit roig", "El ratolí Pip".. de Susaeta són alguns dels contes d'una col·lecció fantàstica que ens ensenya amb unes històries molt curtes i màgiques el valor de l'amistat.
i "les fades ens parlen de.. el coratge i la gratitud" de Susaeta preciosíssims! amb recomanacions de com utilitzar algunes plantes que ens ofereix la natura i les fades ens ensenyen la seva funció medicinal i receptes per aprendre a ser agraïts i a encoratjar-nos.
I no us oblideu del "monstre dels colors" que us en vaig parlar al post anterior.
un dels molts raconets de contes

Amb el newsclipping de primavera, des de l'estudi, aprofitant la diada de St.Jordi també us farem algunes recomanacions sobre llibres de disseny.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada