dijous, 13 de juny del 2013

canvis..

Quants dies sense passar pel blog.. ja trobo a faltar els vostres comentaris i l'energia que aporteu!
Em falten hores per poder explicar-vos moltes coses, recomanar-vos llocs nous que he descobert aquest últim mes i ciutats apassionants.. però aviat m'hi torno a ficar de ple.

He de dir-vos que estic en un moment de canvi a la meva vida, començant una nova etapa molt i molt fascinant.. i deixant enrere una etapa que ha estat llarga però molt intensa i satisfactòria, de la qual he après moltíssimes coses i ara mirant-ho amb la distància, han estat totes positives.

Però al mateix temps tinc una part de tristor i nostàlgia, perquè estic envoltada de gent que estimo i que em fa sentir molt i molt estimada i que ara no tindré tan a prop com m'agradaria, però la distància uneix llaços,això ho sé segur, i les retrobades, que seran sovint, estaran plenes de màgia i rialles, com sempre.. ja saps que t'ho dic a tu oi?!!;)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada